VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface

Diskutiere VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface im Audi A4 B5 Forum Forum im Bereich Audi A4 Forum; VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface for VW, Audi, Seat, Skoda Latest Software Version 14.10 with...
U

Unregistriert

Gast
VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface for VW, Audi, Seat, Skoda Latest Software

Version 14.10 with Windows 2000, XP, Vista, win7, win8, win8.1 the operating system compatibility (32-bit and 64 - bit)

Does not support Windows 95, 98, 95, ME, as well as the NT4 operating system

This version includes support for 2014 and early 2015 model cars, and supports our new HEX-NET interface too!



Vehicle Application List :

Golf / Gol GTI / Jetta / Bora / Vento / Rabbit / Touran / New Beetle / Cabrio / Passat / Magotan / Touareg / & Phaeton / Polo / Santana / Sharan / Transporter / Eurovan / Winnebago Rialta / VW Corrado / VW Eos / Audi TT / Audi A3/S3 / Audi A4 / A4 / Cabriolet Convertible / S4 / RS4 / Audi A6 / 100 / A6 / Allroad / S6 / Ur-S4 / RS6 / Audi 200 / V8 / A8 / Audi S8 / Audi 90 / Cabriolet Convertible / Audi Q7 / AudiR8

New Feature:

1.Includes partial support for VW Crafter vans. Communications with all control modules;

functions supported: Control Module ID and Advanced ID, Fault Codes (Read and Clear),

Supported Codes, Security Access, and Adaptation. Other functions such as Measuring Values,

Output Tests, and Basic Settings will be added in future versions.

2.New more universal Airbag Coding Assistant.

3.New "Upload Debug/Log File" function in Applications Dialog

4.Completely revised and expanded ROD (ODX) Data.

5.New USB Drivers. Now compatible with the latest PCs which use Fresco Logic USB3

chipsets.

6.Refactored DTC routines which interpret DTC data, including enhanced interpretation of status

byte for DTCs in UDS modules.

7.New area to display additional info for Basic Settings.

8.Added data types 0B, 0D, 0F to Generic OBD-II Mode 9.

9.New version of LCode.

10.Revised and expanded Label Files.

11.Many other small bugs fixed and improvements, as well as everything which was introduced in

Beta v11.8 - v12.12.3. this is Release verison v14.10.0
- See more at: VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 English Diagnostic Cable HEX USB Interface for VW, Audi, Seat, Skoda Latest Software
 
Thema:

VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface

Sucheingaben

vag-com vcds 14.10.2 software

VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface - Ähnliche Themen

  • Combo C Kühlerschlauch undicht

    Combo C Kühlerschlauch undicht: Guten Tag, ich habe ein Problem mit meinem Opel Combo C 1,7L CDTI: Einer der Kühlerschläuche ist undicht, und leider ist es einer der schwer...
  • Vag vcds 14.10.2

    Vag vcds 14.10.2: VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface for VW, Audi, Seat, Skoda Latest Software Version 14.10 with...
  • Motorola Moto G LTE an VAG Bluetooth Touch Adapter

    Motorola Moto G LTE an VAG Bluetooth Touch Adapter: Guten Tag zusammen! Ich hab da mal eine Frage: Ich möchte meinem Mann ein neues Handy schenken und habe das Motorola Moto G LTE ins Auge gefasst...
  • Gemeinsames "VAG-Zwerge" Treffen

    Gemeinsames "VAG-Zwerge" Treffen: Aufgrund der Ereignisse des gestrigen Tages in Oberhausen, wo Fabia4Fun-User zufällig auf Polo9n.info-User trafen und die zwischenmenschlichen...
  • Gutachten für Savage V1 Kit für den E11

    Gutachten für Savage V1 Kit für den E11: brauch wieder Hilfe werden dringend benötigt Gutachten für deen Savage V1 Kit für den Corolla E11, inclusive alle Anlagen, falls jemand so was...
  • Ähnliche Themen

    • Combo C Kühlerschlauch undicht

      Combo C Kühlerschlauch undicht: Guten Tag, ich habe ein Problem mit meinem Opel Combo C 1,7L CDTI: Einer der Kühlerschläuche ist undicht, und leider ist es einer der schwer...
    • Vag vcds 14.10.2

      Vag vcds 14.10.2: VAG COM 14.10.2 VCDS 14.10.2 Deutsch/English Diagnostic Cable HEX USB Interface for VW, Audi, Seat, Skoda Latest Software Version 14.10 with...
    • Motorola Moto G LTE an VAG Bluetooth Touch Adapter

      Motorola Moto G LTE an VAG Bluetooth Touch Adapter: Guten Tag zusammen! Ich hab da mal eine Frage: Ich möchte meinem Mann ein neues Handy schenken und habe das Motorola Moto G LTE ins Auge gefasst...
    • Gemeinsames "VAG-Zwerge" Treffen

      Gemeinsames "VAG-Zwerge" Treffen: Aufgrund der Ereignisse des gestrigen Tages in Oberhausen, wo Fabia4Fun-User zufällig auf Polo9n.info-User trafen und die zwischenmenschlichen...
    • Gutachten für Savage V1 Kit für den E11

      Gutachten für Savage V1 Kit für den E11: brauch wieder Hilfe werden dringend benötigt Gutachten für deen Savage V1 Kit für den Corolla E11, inclusive alle Anlagen, falls jemand so was...
    Oben